EUA] Actualizaçons sobre Casey Brezik, anarquista sentenciado a 12 anos de prisom por tentativa de assassinato ao governador de Missouri

[Reproduzimos esta informaçom publicada na web da Cruz Negra Anarquista de Kansas City (
Kansas City ABC) que nos enviarom traduzida pela web brasileira Anarcopunk.org e que nós, ampliamos com a informaçom recolhida de VivalaAnarquía. Com elo queremos colabourar para pôr ao dia a situaçom deste preso anarquista, dado que, como sinalam desde Kansas City ABC, receberam tardiamente a informaçom de que Casey Brezik fora sentenciado, há quase um ano atrás, a 12 anos de prisom efectiva. Agora ele, pode e quere, receber correspondência, e diz que ficará contente com cartas, informaçones e livros. Damos pulo a informaçom:



Casey Brezik, como dezimos no cabeçalho desta notícia, é um anarquista condenado por acçom criminal armada, ao tentar assassinar ao governador de Missouri, Jay Nixon, durante umha palestra deste na universidade de Kansas City, o Metropolitan Community College-Penn Valley, e também condenado polo mesmo delito por cortar-lhe a gorxa ao Decano da faculdade quando este interviu para frustrar o ataque ao governador (Nixon cancelara a raiz disto a sua palestra).

Em fevereiro de 2011, o Estado declarara que estava incapacitado para enfrontar um juízo, ao qualifica-lo como insano e as suas acçons como nom compreendidas, e encirrou-no numha instituiçom mental, o que significava que via-se na obriga de permanecer encirrado nessa instituiçom mental por tempo indefinido e sem possibilidade de fiança nem de juízo até que o estado o declarara cordo (1). Casey entom pedira saber da Corte se este era o seu jeito de prolongar o seu encarceramento por tempo indefinido sem dar-lhe nengumha possibilidade de libertaçom. Até que em junhio de 2013 foi levado a juízo e condenado a 12 anos de prisom por cada um dos tres cargos – dois por acçom criminal armada e um por assalto– e a 7 anos por um segundo cargo de assalto; se bem todas as sentências serám ejecutadas de jeito simultáneo. Casey fica agora encirrado no Jefferson City Correctional Center, que está a uns 9 kilómetros do edifício estatal do Capitólio.

Numha sua carta datada em 15 de setembro de 2013, Casey lamenta a falta de cartas, mas di entender que isto é um feito da vida na prisom. “Todxs do lado de fora tem seus afazeres e podem nom ter tempo para se comunicar conosco”.

Casey solicita cartas, notícias e livros, e mesmo pediu por títulos específicos que serám grandes presentes. Ele tem interesse numha assinatura do Industrial Worker da IWW; “The Accumulation of Freedom”: “Writings on Anarchist Economics”“Black Flame: The Revolutionary Class Politics of Anarchism and Syndicalism”; e “Don’t Leave Your Friends Behind: Concrete Ways to Support Families in Social Justice Movements and Communities”.

Casey termina sua carta com umha nota sobre o estado controlado de leitura de materiais e seus efeitos, dizendo: “existem muitos companheiros aqui que nom tem acesso a meios de informaçom radical”.

Para escrever para ele:

Casey Brezik
#1154765
Jefferson City Correctional Center
8200 No More Victims Rd
Jefferson City, MO 65101 – EUA

(1) As “Instituiçons de Saude Mental” nos EEUU som umha forma especialmente horrível de cárcere, umha das maneiras mais concretas e extremas das que tira o Estado para tratar de ilhar aos indivíduos que actuam e vivem em contra da ordem social. Querem que nos esquezamos dxs nossxs compas entanto estám encirradxs, ou quanto menos que gardemos silêncio com respeito a elxs, e que começemos a crêr que realmente nom temos nada em comum com elxs devido ao diagnóstico que os médicos enfermos do Estado decidem otorgar-lhes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario